niedziela, 14 kwietnia 2013

Druga przymiarka - pracownia Sebastian Żukowski


Kilka dni temu przymierzałam drugi raz mój garnitur. W porównaniu do pierwszej miary zaszły następujące zmiany:
  • marynarka miała wszyte rękawy, kołnierz i była bardziej wytaliowana;
  • spódnica skrócona i bardziej dopasowana do sylwetki;
  • pierwszy raz mierzyłam spodnie.

Dopasowanie długości rękawów
Sprawdzanie dopasowania marynarki na plecach

Ręcznie wykonane przeszycia

Brustasza (definicja) wykonana delikatnie pod kątem

Poprosiłam o skrócenie marynarki

I jak?

4 komentarze:

  1. Dzień dobry,
    jestem bardzo ciekawa efektu końcowego.
    Elegancja to również mój temat przewodni, ale w odrobinę mniej klasycznej wersji. Rozumiem jednak wymagania zawodowe i cieszę się już na relacje z następnych wizyt u p. Zukowskiego oraz własnych przemyśleń na temat.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wybrałaś Sebastiana. Oferuje krawiectwo na dobrym poziomie. Trzeba go niestety pilnować z detalami. Sam mam marynarkę szytą z takiej tkaniny i też była moim pierwszym podejściem bo bespoke.

    Tytus

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Tytus - dzięki za komentarz. Co masz na myśli z tymi detalami? Na coś szczególnie zwrócić uwagę? A może coś na tych zdjęciach, które już zamieściłam, wg Ciebie nadaje się do poprawki?

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady and the dress - miło Cię widzieć! Dziękuję za komentarz i z pewnością będę także śledzić Twoje wpisy: są bardzo interesujące i inspirujące!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia, że moje serce bije szybciej :*
Every comment makes my heart beat faster :*