wtorek, 8 października 2013

Pokaz kolekcji Jesień 2013 lubelskich projektantów



Klasyczna elegancja ignoruje modę. Jednocześnie, zawsze mnie cieszy, gdy mogę uczestniczyć w wydarzeniach promujących ludzi twórczych i ambitnych. Biorę więc udział w wydarzeniach, które w moim odczuciu wspierają twórców mody, którzy dużą wagę przywiązują do jakości ubioru.

Zamieściłam już relację z jednego z pokazów: http://mygentlelook.blogspot.com/2013/05/modoff-fashion-11-maja-2013.html. Tym razem wzięłam udział w pokazie mody zorganizowanym przy okazji Kongresu Kobiet Lubelszczyzny. Prezentowane były tu kolekcje młodych lubelskich projektantek tj. Iwona Kutnik, Agnieszka Tokarz - Iwanek oraz Joanny Łubkowskiej. Można było również obejrzeć wystawę zdjęć młodziutkiej i zdolnej Elwiry Kusz. Swoje projekty zaprezentował także ciekawy duet Recyclingirls.

Zmontowałam dla Was krótki filmik podsumowujący to wydarzenie. Zapraszam!

Poniżej znajdziecie bardzo dużo zdjęć z pokazu!







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz sprawia, że moje serce bije szybciej :*
Every comment makes my heart beat faster :*